måndag 25 november 2013

Blev lite besviken.

En solig men kall måndag har det varit. Jag har fått en del gjort idag, först åkte vi och handla. Jag behövde en ny väckarklocka och det hittade jag. En lagom stor och gullig sak blev det. En del finesser fanns det också, man kan ställa in två olika väcknings tider och om man kan ställa in den så att den även visar tiden uppe i taket eller på väggen. Nu behöver jag bara titta upp i taket om jag vaknar under natten och vill se vad klockan är. Har ställt in en väckningstid, vi får väl se om jag gjort rätt. Försäkerhets skull så ställer jag den gamla klockan också. Köpte även fyra nya burkar till gojornas mat. Dom olika mat förutom pellets som är av samma sort så det går åt en del burkar. Passade på att fylla på skafferi och kylskåp. Tog en sväng om med snabeldraken. Umgåtts en hel del med gojorna. Har haft några fruktstunder med Jerry. Igår beställde vi en ny bur till honom, en något större än den han har nu. Skillnaden är att den nya har en dörr som öppnas istället för den lucka som finns på den gamla. Jerry gillar inte luckan och vägrar helt enkelt att komma ut. Men tills den nya kommer gäller det att hålla närkontakt så han känner sig säker på oss.
Har även varit in på kursen och hämtat veckan uppgifter. Det var en hel del att göra denna vecka så i morgon kväll så får jag köra igång med övningarna.
Skulle till tandläkaren på onsdag men tandläkaren var tvungen att avboka den tiden, blev faktiskt lite besviken ( trodde väl aldrig att det kunde hända). Fick en ny tid nästa onsdag istället.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det lite gos med gojorna innan dom ska sova. Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: