tisdag 12 november 2013

Besluts ångest.

Borka, Jerry, Jerka, Torsten, Totte eller Gandalf, kan bara inte besluta vad namnet på den nya gojan ska bli. Att det ska vara så svårt med namn. Inte blir det lättare då gubben också har svårt att bestämma sig för vilket namn han ska få. Just nu smakar han in namnet Jerka och gojis svarar varje gång Bosse säger Jerka. Kanske det blir Jerka i alla fall. Borka är inte så tokigt det heller men Bosse gillade inte det. Ska bli roligt att se om vi har beslutat oss för ett namn innan veckans slut.

Börjar känna mig förkyld igen. Jag får inte bli sjuk just nu, för på fredag ska jag till ögonläkaren. En ordentlig undersökning ska det bli. Sista ögonundersökningen visade på två skador på bägge ögonen så det ska läkaren nu kolla upp. Alltså får jag inte gå och bli sjuk nu.

Ska natta gojorna nu, sen ska jag börja fundera på om det inte är dags för mig att krypa ner i sängen. Ha det bra och sov så gott.

Inga kommentarer: