söndag 13 januari 2013

Vinst igen.

Så har det blivit söndag igen. Kallt är det också -11,7 grader är det ute. Igår var det tufft på jobbet, på förmiddagen, vi var endast tre stycken. Den som skulle börjat jobba klockan 10:00 kom inte förrän klockan 13.00 och då bara för att vända. Kom tydligen på att han skulle köra upp för körkortet och drog iväg igen. Vid halv fyra tiden var han tillbaka och då för att stanna resten av sitt pass. På min lunch passade jag på att slänga in en Harry boy, fick en känsla att jag skulle vinna. När loppen var körda var jag en tusenlapp rikare. Det är sånt som ger guldkant på tillvaron,hehe.

Idag ska vi ta en promenad upp till svärmor och fika. Inte för att jag känner för det men hon ville så gärna att vi kom. Hon känner väl sig lite ensam och tiden kryper fram. Hon säger att dagarna är alldeles för långa. Och dom blir väl gärna det då man mest sitter ensam och ugglar.

Nu ska jag göra ett träningspass innan jag hoppar in i duschen. Ha en trevlig söndag.

Inga kommentarer: