fredag 21 september 2012

Fredag.

Redan fredag och endast två dagars jobb kvar denna vecka. Sen en dag ledigt. Ska bli skönt med den dagen då jag inte kommer att tillbringa hela den dagen hemma. Sandra, barnbarna och jag packar in oss i bilen för att ta oss till Gustavsberg på 1-årskalas. Gubbarna lämnar vi hemma så dom kan fortsätta jobba med köket. På vägen till Gustavsberg är det tänkt att vi ska stanna till på Ikea och köpa lite utrustning till kökslådorna.

Vi har nu fått in ena sidans golvsskåps stommar i köket och jag har monterat alla lådor utom en. Nu har jag ont i bägge handflator efter allt skruvande. Men vad gör väl det när man ser resultatet. Och på lördag ska gubbsen sätta diskbänken på plats och diskmaskinen ska kopplas in. Ska bli skönt att äntligen kunna diska på ett normalt sätt och bara att få igång vattnet, det är lyx just nu. Jag börjar verkligen se slutet på detta köksröj.

Nej, nu får jag nog sätta fart att göra i ordning mig för en dag på jobbet. Ha en bra fredag.

Inga kommentarer: