söndag 21 september 2014

Trattkantareller.

Veckan som gått har bjudit på lite smått och gott. Först hade vi  Ebba o Rasmus här från lördag till söndag. Söndagen var det födelsedags kalas för Felicia. Måndagen ägna jag mig till shopping. Sen började jag att jobba efter min tredagars helg. Läkarbesök på tisdagen och på onsdagen var vi på kurs med jobbet. Torsdag, fredag och lördag jobb. Idag har jag ledigt och ska bara slöa och förhoppningsvis få tillbaka lite krafter. Jag sover dåligt på nätterna och känner mig helt slut. Idag avslutade jag netflix, vi har tittat två gånger sedan jag startade det för snart tre veckor sedan. Alltså är det helt onödigt att ha det. Jag sover lika bra till dom vanliga kanalerna och gubben tittar bara på sina favorit program som inte finns i netflix.

Idag ska vi äta enmansomelett med höstkantareller till lunch. Höstkantarellerna har jag plockat själv på ett ställe som det oftast finns massor av svamp på. Det är inget hemligt ställe som det så ofta är, utan dom jag plockade fanns på Ica. Bosse har varit ute en del i skogen men det är fortfarande för torrt för att hitta svamp. Inte en flugsvamp finns enligt gubben.




Inga kommentarer: